Sen frukost

Klockan är ungefär 1...och nu sitter man här och äter frukost haha! På helger så vaknar jag ALLTID sent, och äter ALLTID sen frukost! Typiskt mig....haha.
-
Är ju fortfarande sjuk.. men måste se till att bättra mig till ikväll för då måste jag trava ner till fritidsgården för att lämna in lite filmjobb och grejs.
-
Måste skriva klart mitt cv också! Börjar bli lite kris för snart är sista ansökningsdagen för sommarjobben :O PANIIIK
-
-
Jävlar vad sugen man vart på nutella nu LOL XD

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Vad heter du lilla filur? :)
Vågar du kryssa? ^^

E-mail (bara jag som ser)

URL/Bloggadress :)

Vad vill du säga ? :)

Trackback




En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!