Matte present ?

Vi har en lite wierd mattelärare....Han är lite...ja vad ska man säga...speciell.
(haha när man säger att någon är speciell så är det som om man menar att den är utveckligsstörd lol)

-

Läraren började rota i sin enorma väska och sa ''Jag har en liten present till er mina kära, en matte-present!''. Då vart jag lite överlycklig där ett tag, för så fort jag hör present så blir jag glad haha!

-

Men vad fick våran klass då? Jo denna:

-

Tack så mycket! En sån har jag alltid önskat mig....*host*

-


Haha, men här är lite bilder från matten jag tog
Min pojkvän skriver som en bebis<3 haha!

-

-

Haha bjuder på den. Ha det bra!

Kommentarer
Skrivet av: Caroline Olsson

sv: Haha ja visst är dom! :D

2012-01-18 @ 17:52:44
URL: http://carowski.blogg.se/
Skrivet av: AxelSöderlund

Svar: Jadu, jag vet ju vem det är(tror jag) Så jag skrev ett meddelande till han på fb.

Såhär skrev jag:

Nu vill jag inte anklaga dig!

Men om det är du eller om du vet vem som tog/har mina saker.

Var snäll & hjälp mig få tillbaks det så slipper det bli en polisanmälan! Det skulle ju vara synd! . . .

Hehe , så får jag inte tbx presentkortet iaf så blir det ju tyvärr en polisanmälan!...

2012-01-18 @ 21:39:55
URL: http://axelsoderlund.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

Vad heter du lilla filur? :)
Vågar du kryssa? ^^

E-mail (bara jag som ser)

URL/Bloggadress :)

Vad vill du säga ? :)

Trackback




En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern frÂn weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign p www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!